h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Svaret! En bil. :) Nu kanske fol

Publicerad 2009-06-01 23:42:26 i Allt-i-ett,

0-67fde0e4bc7b55d1f93105f95f4b5613.png

Svaret! En bil. :) Nu kanske folk tror att detta är min gamla bil, eftersom den typ ser likadan ut. Men icke. Den här är hela ett år nyare; har en motor som är 0,2 större; samtliga skärmar är röda, inte rosa och rostiga. Sen finns det en taklucka. Stor skillnad med andra ord. Tro inte att jag är rädd för förändringar. Men det var ett impulsköp. Egentligen MÅSTE jag ju inte ha en bil, utan det är ju snarare en trevlig lyx att ha. Men kommer det att vara värt kostnaderna? Det funderar jag på NU. Vet inte om jag tänkt igenom detta ordentligt... Nej, det har jag nog inte. Nåja, jag har en bil. Gött. I värsta fall får jag väl börja köra svarttaxi på nätterna. Du bara ringa. Jag ge fast pris va.

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-06-02 12:51:10

En BIL! Åh. LYX! Hehe. Är det den vi tar till Värmland på Midsommar då? Grymt! Måste ses, måste ses! Lycka till med din nya familjemedlem :) Jag gärna åka svart taxi ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt