h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Känner mig lite som Marion när Rob

Publicerad 2009-07-01 00:38:31 i Allt-i-ett,

6ebf979ab53d6b359b4eae85ee9ea92a.png

Känner mig lite som Marion när Robin Hood ger henne en blomma i slutet av filmen. Ja, förutom att jag har ett finger mer, att min blomma inte är rosa och inte heller lyser liksom i filmen. Dessutom plockade jag blomman själv. Men bortser man från det, känner jag mig lik henne. Kanske inte på pricken, men jag har ju en blomma mellan fingrarna iallafall. Det får vara nog så likt. Oo-de-lally, hoppsan vilken dag.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-07-01 08:41:16

Sötboll!

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-07-01 10:27:51

Fint gumman! Ska bli så mysigt att ses ikväll! Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt