h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Det är först nu, när jag kommit

Publicerad 2009-06-07 03:53:55 i Allt-i-ett,

2c8a2443e57472e3d84abc1969a01189.png

Det är först nu, när jag kommit hem, som jag inser att det var solUPPgången jag såg vid Gullmarsplan. Men det var ju vackert. Här hemma reflekteras ju solen fint i Expressenskrapan iaf. Nu ska jag sova. Kanske vaknar jag lagom tills solen skiner in i min lägenhet. Det vill säga runt tvåtiden. Troligen går jag upp långt före. Låt dock trevliga och mysiga drömmar besöka mig tills dess... God Natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt