h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Är på Lemon Bar på Kungsholmen.

Publicerad 2009-06-14 00:23:41 i Allt-i-ett,

0-555c3bafe62d3cd485136f5df0f3f7b1.png

Är på Lemon Bar på Kungsholmen. Min kusin är i stan o jag är ute med hans aspirantgäng. Vi har skoj. Skulle bara ta några öl, men de blev lite mer. Jag börjar bli full. Men det är bra, då skrämmer jag iväg mina baciller... Kanske... Jag tror att jag är äldst av hela gruppen här också. Men de gör inget. Jag känner mig inte alls så gammal. Jag är ung. Purung. Alltid. Sjunger med i Orups 'pojkarna på rad'; vem är inte ung då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt