h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Laddar inför USA

Publicerad 2009-07-21 23:10:08 i Musik/Video,

Jag borde egentligen packa. Åker ju till USA på torsdag morgon. Ska beställa taxi till 05:00. Omänskligt tidigt, men vi vill vara ute i god tid. Man vet aldrig vad som sker. Men flyget går ju på morgonen alltså. Tidigt. Vi ska inte åka 16:42 direkt. Då hade vi ju tagit sovmorgon - till åtminstone 06:28.

Hursomhelst. Jag gör allt annat förutom att packa. Är väl det att jag vet att jag ändå har morgondagens förmiddag på mig också. Sen ska jag nämligen in till centralen och hämta upp Madde som kommer upp från Göteborg. Då måste jag ändå vara färdigpackad.

Så vad gör jag då? Jo, jag sitter framför datorn och dricker en öl. Har man semester så har man. Lyssnar på Sir Duke med Stevie Wonder om och om igen. Diggar och sjunger med. Man skulle ju kunna tro att jag är full. Men det är jag inte. Jag är bara semesterglad.


 




Kommentarer

Postat av: mari

Publicerad 2009-07-22 08:57:14

Hahahaha...du e sååå go, vet du det!



M sa igår att lacoste tydligen har storlek 1,2,3 osv. och han har 3..tack än en gång och hälsa madden o ness från mig!



Love

Postat av: Malin

Publicerad 2009-07-22 11:40:31

Haha, jag är kär i dej



Ha det bättre än bäst nu och ta för många bilder att tråka ut mig med när du kommer hem!



Puss

Postat av: Pess

Publicerad 2009-07-22 11:57:07

Mohahah, himla snygga bilder du!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt