h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Cirkus på hög nivå!

Publicerad 2009-07-14 01:20:15 i Musik/Video,

Har kommit hem från konserten med Britney Spears. Visserligen för ett tag sedan, men nu har jag samlat mig, gått igenom lite bilder och videoklipp. Inte för att jag är ett stort fan av Brittan, men oj vilken show det var. 

Som ni såg i tidigare inlägg hade vi från början sittplatser, men blev uppgraderade till "In The Zone"-biljetter som egentligen kostade massa mer pengar. Hur kommer då detta sig? Att jag är en sjukt berömd bloggare? Knappast. Nej, mitt kära sällskap Vanessa har en tendes till att vara på rätt plats vid rätt tillfälle. Hon kan lyckas med det mesta. Så är det bara. Jag glider med på en räkmacka. Tackar jag givetvis för.

Här kommer lite smakprov i form av video och bilder (nej, jag har inte tänkt att bli varken professionell filmare eller fotograf).

En Wannabe-Britta i kön in till Globen:



Intronummer med Circus:




Har så många fler bilder och videoklipp, men ni får nöja er med dessa.

Stressfaktor: Låg
Röjfaktor: Högre än hög
Summa summarum: En grym kväll på cirkus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt