h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Tar vanligtvis inte bussen till jo

Publicerad 2009-07-09 09:27:54 i Allt-i-ett,

-17a3a38542f09a123ef8d318f4dd167.png

Tar vanligtvis inte bussen till jobbet, men idag öser regnet ner så jag gjorde ett undantag. Missade bussen som tar mig till Gullmars. Fick vänta 10 min. Väl där åkte precis den bussen jag skulle byta till och jag fick vänta ytterligare 10. Hade jag gått istället hade jag vid den här tidpunkten varit framme. Inte nog med det, det sitter en man bakom mig med en fruktansvärd andedräkt. Envisas med att andas genom munnen gör han också. Själv tränar jag i varje andetag på att hålla andan så länge som möjligt. Hatar att hålla andan. Är en bit kvar också. Nedrans. Tacka för att jag brukar gå till jobbet. Och prisa Gud för att jag går på semester imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt