h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Nu lämnar vi Washington. Vanessa o

Publicerad 2009-07-29 22:22:32 i Resa,

20d7a33325963d3168ff10e85f7004e6.png

Nu lämnar vi Washington. Vanessa och Madde försöker hålla humöret uppe, men egentligen gråter vi alla tre blod. Inte för att vi lämnar huvudstaden, utan för att vi gör det med buss. Tro inte att vi kvaddat vår fina hyrbil nu. Nej, vi planerade att lämna in den här. Kanske kan anses som galenskap nu, men när vi bokade det tyckte vi att det lät klokt. Framförallt mest ekonomiskt. Tro inte heller att vi är snåla. Vi är, som jag tidigare nämnt, äventyrliga. Ombyte förnöjer och allt det där. Dessutom kan vi ju sova nu också. Men jag hade nog hellre kört. Det hade jag. Hursomhelst, nu sitter vi på bussen. Nevvan, here we come - again.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-07-30 10:02:13

Jag drömde att du tjänade 44.000 i mån inatt och bodde på 27nde våningen med en balkong utan räcke... Mycket annorlunda...

Men, ja för att kommentera - Jag hade me hellre åkt bil ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt