h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Nattsuddare

Publicerad 2009-07-13 03:36:35 i Allt-i-ett,

Detta kan tyckas vara ett sjukt meningslöst tillika ointressant blogginlägg, men jag vill bara göra ett statement. Klockan är halv fyra natt till måndag och jag är vaken.

Svårt att sova? Nej, jag är faktiskt ganska trött. Gäspar hela tiden.

Mardrömmar? Nope, snarare tvärtom.

Ont någonstans? Långt därifrån.

Full? Nykter som ett nyfött barn (förutset att modern inte är alkis)

Så varför blogga? För att jag kan. För att jag har semester.



Stressfaktor: Låg
Söndagsångest: Obefintlig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt