h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Juni in action. Om det vore en spo

Publicerad 2009-07-16 19:21:31 i Allt-i-ett,

0-29e219a09c25a82f041596b0dff0dd47.png

Juni in action. Om det vore en sport att spotta ut nappen, gnälla lite för att få någon att stoppa tillbaks den och att sedan så snabbt som möjligt spotta ut den igen, vore den här tjejen världsmästare. Gullighetsfaktorn är på hög nivå ändå. Tror att Juni tycker att jag skulle kunna bli en okej morsa ändå. Jag stoppar ju in nappen ganska fort. Btw, det blev ett andra dopp för mig i år. Malin gjorde ett halvdant försök. Lise-Lotte gjorde inte ens det. Liksom Juni. Sådan mor, sådan dotter.

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-07-17 12:59:39

Asså, jag dör, hon är så söööt! :) Kan förstå att ni haft en underbar liten tripp söderut. Är lite avis, även om jag har haft ett par supermysiga dagar på landet... Är också tillbaka i Sthlm nu. Och laddar sakta med säkert inför våra bravader imorgon ;) Hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt