h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Important message!

Publicerad 2009-07-26 17:50:11 i Resa,

Okej, det verkar som att alla mina blogginlagg fran mobilen inte kommer in. Min intention ar att ni ska fa ta del av allt, men bara halften slapps genom.

Miniuppdatering: Madde ar krasslig, troligen pga AC. Jag ar ocksa lite hostig, men mar bra. Vanessa njuter for fullt av o va tillbaks i Rocky Mount. Jag och Madde gillar't med. Grillfest senare. Nu ska vi till sjon. Jag fyller ar. Solen skiner. Det ar 30 grader. We like.

Astrist inlagg, men jag lovar att forsoka fa till fler MMS-inlagg fran mobilen. Men a andra sidan kanske det inte ar sa manga som laser med tanke pa avsaknaden av kommentarerna. Hint hint.

Ska jag fortsatta att rapportera fran staterna?!

Kommentarer

Postat av: B-A

Publicerad 2009-07-26 19:34:02

Nej, skit i det.

Postat av: Malin

Publicerad 2009-07-27 11:08:43

Jag läser, och gud nåde dig om du slutar!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt