h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Hemkommen från playan

Publicerad 2009-07-02 22:54:36 i Allt-i-ett,



Ja, inte är jag på väg till stranden nu heller, men jag har varit där. Eller ja, på bryggan vid Långholmen. Gick dit efter jobb och det blev årets första dopp. Ja, det är sant. Har inte blivit av förrän nu. Dåligt. Men som kompensation var jag i en bra stund. Det var riktigt najs. Nu sitter jag på ballen, ja balkongen alltså, och har precis sett solnedgången. Soft. Sommar är bra grymt ändå. Har jag nämnt det? 



P.S. Har läst massa om inbrottstjuvar i det sista. De håller sig tydligen uppdaterade på bloggar, twitter, statusfält på facebook etc för att kolla när det är lägligt att göra inbrott. Då kan jag tipsa: Min balkongdörr och samtliga fönster står på vid gavel dygnet runt; även när jag inte är hemma. Lyckas ni komma in på nionde våningen här, så ska ni gladeligen få sno min tjock-TV. Imorn jobbar jag 8-16. Eventuellt kommer jag hem en sväng efter det. Men bara en snabbis. Sen är jag borta hela kvällen. Kommer kanske hem på småtimmarna. Uppskattar om ni gör inbrott när jag inte är hemma. Vore tacksom om ni lämnade min externa hårddisk. Har så många bilder där. Troligen inga ni vill se. Tack! D.S.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-07-03 10:49:34

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Du är nu officiellt min största idol!

Postat av: Izzi

Publicerad 2009-07-03 16:36:24

Och min med!!! Fan va kul de e å läsa din blogg!!! Hahaha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt