h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Fyndlåda?

Publicerad 2009-07-08 18:34:38 i Allt-i-ett,



Var precis uppe på vinden och hämtade ner denna kartong märkt "B-KLÄDER". Detta är alltså kläder som jag medvetet sorterat ut som lite sämre en gång i tiden. Närmare bestämt dryga två år sen. De var alltså inte så dåliga att jag ville kasta dem, men inte heller så bra att de fick följa med mig till Oslo

Vet att det ska ligga några gamla favoritplagg däri som gått sönder. Och nu när jag har en symaskin kan jag ju fixa dessa hade jag tänkt. Minns dock inte vad det är för kläder. Det i sig betyder väl att jag egentligen skulle kunna kasta hela kartongen, men icke. Här ska rotas upp. Kalla det ekologiskt eller snålt. Jag skiter i vilket. 

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-07-09 08:56:41

Mhä - var är bloggen om innehållet då???

Postat av: H-lena

Publicerad 2009-07-11 13:58:58

Eftersom det aldrig kom upp något inlägg om mina fynd kan du kanske räkna ut att det inte var många. Måste tvätta allt innan jag vågar ta på mig något av det också. Luktade unk. Tror tom att byxorna i botten av kartongen hade möglat. Konstig färg hade de iaf. De är kastade. hehehe...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt