h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Efter regn kommer sol

Publicerad 2009-07-04 18:09:39 i Musik/Video,



Det är helg. Jag är ledig. Det regnar. Kan tyckas typiskt, med tanke på hur fint vädret varit, men jag är lättad. Jag kan med gott samvete ligga bakis i soffan med myskläder och kolla på TV.

Och innan jag hann lägga upp detta inlägg, nej jag är inte den snabbast personen idag, så har molnen tömt ur sig och spruckit upp. Solen kikar fram och värmen stiger lavinartat i lägenheten. Typiskt. Måste väl ta mig ut ur lägenheten iallafall då.




P.S. Jag har fans! Vem skulle kunna tro det? Sjukt skoj. Ska försöka att inte låta det gå upp över mitt huvud bara. Jag säger inte att det kommer att bli lätt, men jag ska göra mitt bästa. D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt