h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Den där flugan håller på att ta ko

Publicerad 2009-07-15 22:55:28 i Allt-i-ett,

0-6a480d4e9aa51a7b94879f1f9fd9595f.png

Den där flugan håller på att ta kol på mig. Har cirkulerat kring mitt huvud, mestadels ansikte, en halv evighet nu. Dock troligen kortare än vad jag vill få det till. Hur mycket jag än viftar och slår efter den, ger den sig bara inte. Otroligt irriterande. Fortsätter denna tortyr när jag inom kort ska inta tältsängen som är så fint bäddad här i vardagsrummet, kommer jag att flyga i taket. Men då följer väl den dumma jäkeln efter. Och ja, jag läser Magnus Ugglas blogg. Han är lite lustig. Kan rekommenderas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt