h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Backseat driving sysselsätter jag

Publicerad 2009-07-25 02:06:46 i Resa,

0-5159a371880086cd49693a26bed0d411.png

Backseat driving sysselsätter jag mig inte med för tillfället. Nej, jag halvligger ner här bak. Man kan nämligen luta bak ryggstödet i vår bil. Jäkligt nice enligt mig. Vi har nu kommit till Vanessas gamla hoods, Franklin County. Om inte alltför länge anländer vi Rocky Mount. Perfekt namn på ställe att åka till nu tycker jag. Tog sin lilla tid dock. Vi har precis käkat på Taco Bell också. Madde visar gärna det. Det är nog det mest spännande som hänt längs vägen. Nej just ja, jag köpte ett par sneakers när vi lunchade. Assnygga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt