h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Vuxna tankar?

Publicerad 2009-01-21 17:05:27 i Allt-i-ett,



Sedan jag såg filmen Vuxna Människor kan inte jag låta bli att tänka samma tankar som Frank gör när han åker rulltrappor. På något vrickat sätt har han överfört sin tvångstanke till mig. Hur sjukt är inte det egentligen?

Hursomhelst, vissa gånger kan denna tvångstanke vara nog så jobbig av relativt naturliga skäl, men imorse hade jag tur. Redan i början av rulltrappan hade jag bestämt mig. Det var solklart. Hade inte spelat någon roll om rulltrappan var 100 meter längre.

Är ju för tusan nöjd över valet än - drygt 9 timmar senare.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-01-22 11:03:57

Tycker det ser ut som det blir ett enmansjobb...

Postat av: H-lena

Publicerad 2009-01-22 12:38:15

Haha, ja enligt bilden ja. Hade liksom inte kameran i hand när jag mötte mitt offer. Konstigt nog.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt