h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

SOS Alarm - Out of office?

Publicerad 2009-01-14 21:45:07 i ,


Idag när jag kollade min Outlock och såg hur många olästa mail jag hade i min automatiska svar-mapp slogs jag av en tanke: Tänk om man skulle vara i nöd, ringa larmcentralen och då få ett automatiskt svar. Tragikomiskt!

Har egentligen absolut ingenting med mina mail att göra, men ni förstår varför jag fick tanken. Må hända att den var långsökt, men knappast forcerad. Relativt osökt skulle jag vilja säga. 

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-01-15 08:54:41

Uhm, nej jag förstår inte liknelsen... ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt