h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Framförhållning på hög nivå!

Publicerad 2009-01-30 22:16:56 i Allt-i-ett,

Så jäkla förutseende jag är. Här sitter jag bland 33 bananlådor, 4 sopsäckar, 5 resväskor/bagar och isärplockade Ikea-möbler. Har tidningspapper upp till knäna. Kaos är ett milt uttryck.

MEN jag har mat i kylskåpet, jag har el och framförallt har jag internet. Om hela huset skulle brinna ner skulle det inte göra något heller, för jag har en hemförsäkring. Får jag en räkning på måndag, så kommer den inte längre till Töcksfors.

Så jäkla förutseende.

Sippar på mitt rödvinsglas och känner stor belåtenhet.



P.S. Soffan kommer dock först om 4 veckor; om jag har tur. Man kan inte träffa allt rätt. D.S.

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-01-30 23:00:34

Helena, du är grymt förutseende :) Jag snålsurfade i flera veckor på grannens nät tills han spärra det. Haha. Men du, soffan är faktiskt beställd, och det kan ju hända att den dyker upp lika plötsligt som min gjorde! Vink, vink från andra sidan viken - också vinsippandes ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt