h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Hur vatten kan bidra till ett I-landsproblem:

Publicerad 2009-01-16 12:19:26 i Allt-i-ett,

Igår kväll efter att jag duschat hade jag vatten i mitt vänstra öra. Omöjligt att få ut. Ni vet hur irriterande det kan vara; hur mycket man än skakar på huvudet, så ligger det kvar där inne och skvalpar. Låter som om man konstant har en snäcka intill örat och inte bara hör ljudet av havet, utan känner det också. I skrivande stund inser jag att det låter mycket trevligare än vad det egentligen är. Är ju faktiskt ganska obehagligt.

MEN, precis när jag var i mitt insomnande var det en varm känsla som spred sig i örat mot huvudkudden. Vattnet rann ur örat. Det slog mig att känslan var slående lik när man var liten och kissade på sig i sömnen. Ja, förutom att man i efterhand varken kände skam eller obehag, utan snarare tvärtom.

Riktigt jäkla skönt var det, om man nu får uttrycka sig så. 

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-01-16 13:05:19

Hahahaha ;)

Postat av: Malin

Publicerad 2009-01-17 15:53:09

Haha. Du e en sjuk kvinna! Men visst, jag håller med om att det är otroligt skönt när det rinner ut. Men liknelsen vid att kissa på sig passar jag på ;)

PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt