h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Hade Björn och Benny idétorka?

Publicerad 2009-01-20 21:54:12 i Språkpolis,



Jag tänker på när de skulle namnge sina ABBA-låtar. Jag tycks mig se ett mönster.

Ring, Ring
Honey, Honey
Gimmie! Gimmie! Gimmie!
I do, I do, I do, I do, I do
Money, Money, Money

Eller var detta snarare ett genidrag? Jag kan inte bestämma mig.


P.S. Det ska tydligen finnas låtar som heter Monsieur, Monsieur och Andante, Andante också, men de känner jag inte till. Kanske finns det fler. Inte otänkbart. D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt