h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Pyjamas - nya trenden?

Publicerad 2009-01-28 17:30:05 i Allt-i-ett,

Det var svenska designers på SVTs nyhetsmorgon imorse. När jag var mittemellan sömn- och vakenstadiet tyckte jag mig höra att det var inne med rutigt tyg numera. "Blanda gärna olika rutor i samma outfit", sa ena designern. Jag hade ännu inte öppnat mina sömndruckna ögon, så jag såg inte vad hon visade fram. Fick upp bilden av en kille som jag smygfotade på flygplatsen i veckan. Det var på de där rullbanden som finns så att man slipper gå mellan gaterna.



Var det en dröm det jag tycktes mig höra på tvn imorse eller är det detta som är hett nu? 

Isåfall är nog jag ganska kylskåpskall; om inte djupfryst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt