h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Memory Lane

Publicerad 2009-01-31 20:06:42 i Allt-i-ett,



Det här glaset fick jag av en kille jag var ihop med på gymnasiet. Två veckor senare gjorde jag slut. Dock inte på grund av glaset. Kom att tänka på att det är lite lustigt att jag har sparat det, för jag har bara ett. Har inte blivit att jag köpt fler. Kan inte ens komma ihåg att jag använt det. Det har liksom bara stått där i skåpet, men ändå hängt med i varje flytt. Så nu kan jag ju knappast slänga det. Söta gamla minnen.

Undra egentligen om han kommer ihåg att han köpt det till mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt