h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Guldkorn i vardagen

Publicerad 2009-01-08 16:42:24 i Allt-i-ett,

"Många bäckar små..." har man ju, tillsammans med en hel hög andra värdelösa ordspråk, blivit påmind om sedan barnsben. Man kan väl inte säga att jag direkt lever efter det ordspråket, men när jag var inne på internetbanken och kollade fakturor idag skulle man nästan kunna tro det.




Det är som sagt en ren slump att jag lyckats med detta, men det kändes lite som en triumf. Som om man lyckats äta kakan, men ändå ha den kvar. Underbart!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-01-09 12:46:08

Jag vet inte vad jag ska säga.... You're a sick person... Me love!

Ses ikväll! Pyss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt