h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Freaky time

Publicerad 2009-01-11 22:07:43 i Musik/Video,



Jag tror faktiskt på killarna i Point Break att man får en Freaky Time om man skulle vara med dom. Jag tänkte försöka att hålla mig till att bevisa det med tre kommenterar på deras musikvideo:

1) Blickarna (0:24) Sexigt? Skulle inte tro det.
2) Rap-delen (1:49) Coolt? Knappast.
3) Stavningen (2:14) B. U. M and P. G. R. I. N. D (bump and grind?!) WHAT?!

No further comments!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-01-12 08:58:41

Hahahahahaha

Missa inte att lägga en tanke vid det moderna med flätor med inslag av blått! =)

Postat av: H-lena

Publicerad 2009-01-12 20:23:05

Ja, det var faktiskt min fjärde punkt...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt