h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Förflyttning av mig själv till ny hemort. Check!

Publicerad 2009-01-06 19:45:38 i Allt-i-ett,

Nu är jag snart framme - i Stockholm alltså. Min nya hemstad. Kommer dock inte kännas som min hemstad förrän jag fått min lägenhet. Min alldeles egna etta med balkong i Årsta. Ska bli grymt skönt o slippa dela kyl, bad- och vardagsrum med andra. Å slippa städa efter andra. Allt är mitt mitt MITT! Dammråttorna inkluderade.

Å just ja. Har jag sagt att detta är min kommande utsikt?



Det är det iallafall. Och det är Söder ni ser, inget annat.
I rock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt