h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Vilken morgon!

Publicerad 2009-02-20 07:37:43 i Språkpolis,

Förlåt, men jag har faktiskt svårt för att ta folk på allvar när de läspar. Det satt precis ett gäng experter och tyckare i SVTs nyhetsmorgon och diskuterade Saabs framtid. Ena gubben läspade. Jag är ledsen, men allt han sa tog jag med en nypa salt. Varken litade eller trodde på det han sa. Störde mig mest.

Och nu kommer Åsa Rasmussen som ska hitta på sportlovsvädret. "Jaaa, hmmm... Jo, men i Lapplandsfjällen skulle det ju kunna bli hårdare vind" säger hon. Stör mig ännu mer.

Snart kommer väl Reinfeldt och säger att hans motto är Carpe Diem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt