h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Vad är mest tragiskt?

Publicerad 2009-02-14 23:58:06 i Allt-i-ett,

- Att jag bloggat fyra gånger idag
- Att jag inte gått utanför dörren en lördag som också är alla hjärtans dag
(såvida inte balkongen räknas)
- Att jag hade tänkt göra fruktsallad, men klämde i mig sjukt mycket choklad istället
- Att när jag först skrev choklad stavade det sjoklad
eller
- Att jag fällde ett par tårar till The Perfect Man.

Kan inte bestämma mig, så jag går och lägger mig. Knappast det mest tragiska. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt