h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Utmaning genomförd!

Publicerad 2009-02-08 17:26:08 i Allt-i-ett,



Datum: 31 mars 2007
Plats: I taxi på väg till Kipepeo Beach, Dar es Salaam, Tanzania

Jag hade tänkt att skriva nåt fyndigt om att taxichauffören bara såg framåt, mot framtiden och att han ville beslysa detta genom att ha en en liten backspegel. Självklart var det inte alls så, utan mer troligt hade väl backspegeln bara gått sönder och ersatts med den första bästa. Inte alls skoj att varken skriva eller läsa om. Bilden i sig är väl ganska rolig, så vi låter den tala för sig själv. Det gör vi.

P.S. Jag hade gärna valt en annan bild på en kompis, men då är risken (chansen) att jag inte skulle vara i livet länge till relativt stor. Ville inte ta chansen. Tyvärr? D.S.

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2009-02-08 23:07:29

Done! Utmaning antagen och genomförd! Kul att se er igår också förresten :o) Verkar varit en lyckad kväll! Det får vi göra om när jag kommer upp snart...tänkte mig sista helgen i feb. Måste bara stämma av med lite andra personer först också. Hör av mig! Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt