h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Utmanad!

Publicerad 2009-02-08 17:18:19 i Allt-i-ett,

Är anti det mesta vad gäller kedjebrev och andra skicka-vidare-grejer. Jag är väl uppe i cirka femtioelva års otur, ingen chans till varken förmögenhet, förhållande eller vänskap. Jag är körd helt enkelt.

Så blev jag utmanad av Izzi. Med följande regler:

* Gå in i mappen Mina bilder (eller den mappen där du har dina bilder)
* Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
* Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
* Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade!

Eftersom jag har bilder lite här och där kikade jag på den aktuella bilden på de olika ställena innan jag bestämde mig. Ena bilden kunde faktiskt kvalificera sig för ett inlägg på bloggen, så så blir det. Jag antar utmaningen! Det är ju faktiskt en rolig grej. Jag spelar dock inte helt efter reglerna, eftersom jag inte har så många att utmana. Men det blev fyra personer iallafall: Malin, Jennie, Martina och Rebecca. Inte illa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt