h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Strategi på hög (?!) nivå

Publicerad 2009-02-14 21:38:17 i Allt-i-ett,

De som sätter tv-tablån är ju inte dumma. Nu, 21:35, när Melodifestivalen precis slutat och drygt tre miljoner svenskar zappar efter något annat att se på, börjar det som av en händelse nya program i, i stort sett alla kanaler. Okej, vissa kanaler har dröjt den vanliga niofilmen till 21:30. Men va tusan 5 min på en film är ju inget, dessutom brukar reklamkanaler sällan börja precis när dom ska.

21.35 SVT1 Brottskod: Försvunnen
21.35 TV3 The perfect man
21.30 TV4 Bruce den allsmäktige
21.30 TV4+ Wallander: Svaga punkten
21.35 Kanal 5 Flashpoint
21.35 TV6 Constantine

Jag trodde att jag skulle välja fyrans film, men just nu känner jag för trean. The perfect man. En idealisk film för en singel som sitter ensam hemma på alla hjärtans dag med ett glas, okej flaska, rött och en, okej två, chokladkakor.

Nämnde att jag inte är bitter va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt