h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Post

Publicerad 2009-02-13 20:38:46 i Allt-i-ett,

Var och hämtade posten precis. Bland reklam och några räkningar låg ett par överraskningar.



Tyvärr får jag inte öppna det förrän imorn, men det rycker ganska mycket i mina nyfikna fingarar. Iofs står det inget om att man inte får öppna kortet idag, men jag kan tänka mig att det är ett alla-hjärtans-dagkort. Har också mina små tankar om vem dessa kan vara ifrån. Men helt säker är man ju inte, även om kortet avslöjas lite av handstilen.

Min högt kvalificerade gissning, baserad på historiska händelser (med risk för att göra bort mig): Kortet är från en kär vän på andra sidan Årstaviken. Nallebudet kommer nog från en gravid tjejen i sydöstra Sverige.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-02-14 18:26:04

Buuuuuuuu, att du inte trodde att det var jag som skicade nallebudet.... ;) Men nu vet du bättre! Love you äskil!!!

Puss

Postat av: Lise-Lotte

Publicerad 2009-02-16 08:03:51

Sötis, trodde du att det var jag som skickat? Fy vad dum jag känner mig nu när det inte var jag... Men lite roligt ändå! Hoppas du hade en mysig dag i lördags, det är inte alltid helt illa att vara själv. Ni ska få presenter av mig när ni kommer ner allihop istället, promise! Puss!

Postat av: H-lena

Publicerad 2009-02-16 10:21:38

Haha.. Jag visste att det skulle bli lite dumt om jag gissade fel, men jag drog parallellerna till chokladbudet jag fick en sommar. :)

Postat av: Lise-Lotte

Publicerad 2009-02-18 07:54:44

Ja, Nallebudet och Malin var något smartare än mig och choklad mitt i sommaren. Så DUM! Men det är ju tanken som räknas och tur som attan att dina föräldrar har kylskåp hemma hos sig så du kunde äta den sen... Ska klura ut nåt fint att skicka dig, den där gröna klänningen som du fick en gång, har du haft den på nån maskerad eller nåt? Hahahaha!

Puss!

Postat av: H-lena

Publicerad 2009-02-18 09:01:43

Alltid tanken som räknas. :) Chokladen var mkt uppskattad. Klänningen har jag faktiskt inte använt. Men man ska aldrig säga aldrig. Hehe...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt