h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Lättpåverkad?

Publicerad 2009-02-28 14:48:47 i Allt-i-ett,

Vaknade av en mardröm imorse. Riktigt läskigt för det var någon som ville mörda mig. Vet inte om det var Män sm hatar kvinnor på bion eller boken Snömannen av Jo Nesbø som jag läste ut igår kväll som var anledningen.

Vanligtvis brukar jag ligga ganska stilla när jag sover, men det kan jag omöjligt ha gjort inatt för så här såg mina armar ut imorse.



Blåmärke och rivsår. Mördaren som var ute efter mig var nog inte att leka med. Tur hade väl jag som överlevde. Vilken pärs! Pust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt