h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Hade jag rätt, rätt eller bara rätt?

Publicerad 2009-02-23 19:20:43 i ,



Jag kan erkänna att jag inte har sett The Dark Knight. Tvivlar absolut inte på att Heath Ledger gjorde en riktigt bra insats i den. Tror nog att han var grym som Jokern. Kan samtidigat inte låta bli att tro att jag ändå hade RÄTT! För visst skulle det inte varit lika självklart att han skulle få en Oscar om han fortfarande varit i livet? Men å andra sidan, kanske bara jag som är cynisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt