h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Besvikelse

Publicerad 2009-02-17 22:11:22 i Allt-i-ett,

Min mobil påminde mig om att jag inte skulle glömma att köpa tandkräm idag, så just därför kom jag ihåg det. Inte illa. Köpte den redan på lunchen. Vad jag dock inte märkte i affären, utan först nu ikväll var detta:



Tuben var inte helt igensluten i toppen. Nog för att jag tipsat om att man kan öppna tuben, men det är ju först när man inte får ut nåt genom att klämma. Övervägde att gå tillbaka till den, men jag måste ju ha tandkräm redan ikväll. Får försöka försluta den bäst jag kan själv.

Märk också väl att jag köpt Big Size denna gång. Smart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt