h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

67 steg

Publicerad 2009-02-19 17:21:11 i Allt-i-ett,

Så långt har jag till skrivaren från mitt skrivbord. Inte långt? Låt mig ge er dagens scenario:

Jag skrev ut ett dokument. Ett A4-ark. Gick för att hämta det. Insåg då att jag var tvungen att korrigera en liten grej. Gick tillbaka till datorn. Gjorde korrigeringen. Gick återigen till skrivaren för att hämta det uppdaterade arket. Fann inget där. Förvånad gick jag tillbaks till skrivbordet. Hade missat att trycka OK. Osmart. Okejade och gick återigen till skrivaren. Hämtade dokumentet och traskade ånyo tillbaks till mitt skrivbord. 402 steg senare hade jag därmed mitt korrekta A4-ark.

Och folk säger att man inte får motion när man har kontorsjobb. Pyttsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt