h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Frispark!

Publicerad 2009-08-30 02:02:20 i Resa,

För en vecka sedan var jag i Jessheim, Norge. Av alla ställen i världen. Men vet man att där finns ett härligt gäng människor samlade samt en fest på gång, så kan man ju inte låta bli. Inget jag behövde ångra heller. Tack alla som var där. Det var grymt!

Hursomhelst, jag la över bilderna därifrån till datorn först idag. Då upptäckte jag två ganska lustiga kort som faktiskt får representera hela helgen. Det är sol och öl. Det är boccia och goda vänner. Men framförallt - det är en BOLL!


Nu ser man ju inte ansiktsuttrycket på måltavlan. Men jag är ganska säker på att han är den enda på bilden som är lyckligt ovetande om var bollen befinner sig. I typ en millisekund till. Hade varit kung om jag också haft en bild på reaktionen just samma millisekund senare. Men det har jag inte. Bara en bild på 'avlossaren'.



P.S. Människorna på bilderna är, så vitt jag vet, vänner än idag. Förhoppningsvis även med mig, trots att jag inte bett om lov för att lägga ut bilderna. D.S.

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-08-30 22:46:49

Haha! Så fantastiskt roligt detta var! Hahaha. Minns inte att det hände... Men himla kul att se på bild i precis rätt sekund. Haha, igen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt