h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Surt

Publicerad 2009-08-28 16:51:25 i Allt-i-ett,

0-4cf261b21bbde7442c63dbee621bbf08.png

Kolla vad jag hittade i min kalender. En utbetalning jag kan casha in. Blev då asnöjd. Men så såg jag det. Datumet. Det är försent. Förstå besvikelsen. Inte för att 119 kronor är hela världen. Men det är ju ett par öl ändå. Eller 238 Bugg. Den klassiska barnvalutan. Fast Bugg kanske kostar mer än 50 öre idag. Det gör den nog. Eller förresten, finns de fortfarande egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt