h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Mot Sverige igen

Publicerad 2009-08-20 15:00:27 i Resa,

0-739086969513b0e713fe9230506c3a44.png

Sitter på bussen från Oslo. Killen som sitter bakom mig är lite läskig. Inte bara så lite heller. Han sörplar sjukt högt. Skulle kunna tro att han tvingar i sig en otroligt varm soppa. Men han gör inte det. Inte ens en ljummen kaffe. Nej, han har faktiskt inget drickbart alls. Men han sörplar. Sjukt högt sörplar han. Ni förstår läskigheten här. Är trött och skulle lätt kunna sova. Om det inte vore för killen bakom mig. Är rädd att han ska luta sig över sätet och dregla ner mig. Men mest rädd är jag nog för ett rabiesbett. Måste vara rabies han har. Han verkar ju inte kunna svälja. Tur att jag är framme snart. Där borta är Örje. 20 min till Töcksfors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt