h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Fredagsmys

Publicerad 2009-08-22 00:06:00 i Allt-i-ett,

3eb478b215f40db55bfa2578be81bdc9.png

Denna gången klarade jag mig utan hjälp. Man skulle kunna tro att det tagit mig ett dygn att lösa med tanke på datumet. Alternativt att jag köpt dagens tidning och tjuvkikat på facit. Men så är inte fallet. Jag löste det nu ikväll - helt själv. I skrivande stund inser jag tragiken i att lösa korsord ensam en fredagskväll runt midnatt. Just därför tar sudokun också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt