h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Oordning

Publicerad 2009-04-06 21:24:39 i Allt-i-ett,

Nu har allt hamnat lite om bakfoten. Flera mobilblogginlägg jag försökt skicka tidigare, slant in som på räls här i eftermiddag. Den där mackan där nere är ju från flygplatsen då jag flög till Oslo - i onsdags morse. Sen lämnade jag ju Töcksfors bakis igår och inte idag. Desamma med glassen jag åt; det var ju igår.

Idag har jag inte haft värst mycket att blogga om, så därför låter jag det bero. Kan dock meddela att det rosa nagellacket är något mer avskavt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt