h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

In English: Flinck ≠ flink

Publicerad 2009-04-27 00:27:33 i Allt-i-ett,

Kollade på Söndagsparty med Filip och Fredrik ikväll. Kan väl inte säga att jag var 100% koncentrerad på programmet då jag samtidigt plockade, skruvade och pillade med saker jag inhandlat på Ikea tidigare idag.

Hursomhelst reflekterade jag åtminstone över EN sak när jag såg programmet - tusan va dålig Thorsten Flinck är på engelska. Hans konversation med Kevin Bacon var ju milt sagt krystad. Jag var glad över att jag kunde sitta och sätta ihop mina kassetter, vilka för övrigt gav mig en vattenblåsa på pekfingret av allt skruvande, så att jag på så sätt inte fick med mig allt som sades. Kunde liksom inte titta på det helhjärtat; det gick inte. Jag skämdes.

Kommentarer

Postat av: Lise-Lotte

Publicerad 2009-04-27 08:24:24

Härligt att läsa om det som händer hos dig, känns lite som om jag är med då! Låter som om du haft en underbar helg. Idag = 6 veckor kvar till tillökning, gissa om jag har nedräkning? Vi hörs darling, sköt om dig!! Puss och kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt