h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Man blir ju LACK

Publicerad 2009-04-27 23:38:46 i Allt-i-ett,


Hur irriterande är det inte att sätta ihop sina nyinköpta möbler och sen upptäcka att ytan på bordet är skadat. På en skala 1-10 skulle jag säga att det är en klar åtta iallafall; om inte mer. Särskilt när man vet med sig att man inte har förorsakat det hela själv. Men vad kan man förvänta sig för 99,- från Ikea? Är ju inte ens lönsamt att åka tillbaks och byta det.


Nej, man får göra det bästa av situationen så jag gick på Lackbordet med mitt röda nagellack. Fight fire med fire liksom. Lack med lack. Nej, den var kanske långsökt. Erkänner att det än så länge bara ser det bara ut som att någon har droppat blod på bordet, men när det väl har torkat in tror jag att det blir relativt bra. Iallafall inte sämre. Ett hett tips. Nåja, låt oss säga ljummet. Eller ja - ett tips bara.

Kommentarer

Postat av: Bess

Publicerad 2009-04-28 11:03:29

Har du nåt brunsvart nagellack jag kan kleta på vår säng då?? Trots att den kostade närmare 2000 så känns det ändå surt att hyra en bil för massa pengar och ta tillbaka skiten till IKEA!! För nästa säng är säkert också skrapad, den med. Grrrr.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt