h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

London next!

Publicerad 2009-04-29 13:03:55 i Allt-i-ett,

Yes, i eftermiddag flyger jag till London. Ska på en jobbgrej imorn kväll. En välgörenhetsmiddag för folk som jobbar inom energibranschen. Låter kanske trist, men jag tror nog att det blir trevligt. Mingla med lite traders. Eventet ska tydligen ska vara fancy pancy så jag är lite nervös för att komma underdressed. En klänning från H&M kanske inte är så hett. Men jag får väl pimpa upp den med lite smycken och sen har jag packat ner mina "Chanel"-skor som jag inhandlade i Tanzania för ett par år sedan. Kommer nog vara mest fejk av alla imorn kväll.


Jag och min kollega Karoline ska stanna kvar i London tills på söndag också. Man får ju ta tillfället i akt. Resan är ju redan betald, sen bor vi gratis i övernattningsrummet på vårt kontor där. Smart va? Jag ska göra mitt bästa för att lyckas mobilblogga från min weekend - mest för att göra er avundsjuka. You gotta love me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt