h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Är på väg till Karlstad. Antar a

Publicerad 2009-04-09 11:50:13 i Resa,

-50772cce0bb7f622eed072a158084b0.png

Är på väg till Karlstad. Antar att guldfebern hänger kvar sedan igår. Färjestad ska väl hyllas på stortorget som vanligt vid SM-guld.

När jag satt här på bussen kom jag tänka på att jag har den perfekta tröjan på mig. Grön- och vitrandig med ett par hjärtan på. Har tillochmed guldtrådar i det vita. Kunde inte bli mer perfekt. Måste varit mitt undermedvetna som klädde mig imorse.

P.S. Har en kul video från O'Learys igår, men jag är lite osäker på om jag kan få upp den här. Ska göra mitt bästa, så att ni får ta del av stämningen vi hade i Stockholm. D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt