h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Avvikande beteende

Publicerad 2008-09-09 23:47:12 i Allt-i-ett,

Läste igenom det jag nyss skrivit och insåg att mitt förhållande till MS Röj är/var mindre normalt [läs: rubbad och sjuklig]. Jag vill emellertid påpeka att jag numera inte spelar MS Röj varje kväll, inte ens dagligen. Jag fick bara en flashback idag [läs: återfall].

I det senaste har jag däremot spelat Mahjong Titans, men den går upp titt som tätt och vinnarprocenten ligger över 50, så det är lugnt.

Dagens insikt: Jag förstår folk som blir spelberoende.

Dagens uppmaning: Introducera inte nya spel för mig. Windows basutbud är mer än nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt