h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Tanken förlorade.

Publicerad 2008-09-18 00:48:28 i Allt-i-ett,

Tanken var att vinna. Det gick inte.

Får väl skylla på att jag var ringrostig. Även om jag fick ner käglor varje gång, var det långt ifrån så många jag ämnade att slå omkull. Omgång två gick dock lite bättre; jag fick en strike och några spärrar. 8 är nog mit favorittal, för det fick jag ner som oftast. Bättre än fem iallafall.

Bästa omgången slutade jag på 149. Min motståndare betydligt mer, i samtliga fall.

Kräver en riktig revansch nu. Jag kom ju fram till det förut. Tankar räknas inte.

1-0 till motståndaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt