h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Så rätt, så sant!

Publicerad 2008-09-24 23:17:44 i Allt-i-ett,

Man kan lita på en Magic 8 Ball. Jag vann! Iaf en av serierna.

Det där med att jag kommit upp i en score på 149 som jag sagt innan stämmer nog inte. Mitt minne har nog spelat mig ett spratt. Ett önskespratt. I min vinnaromgång idag fick jag 109. Inte alls så bra, jag vet. Men det spelar ingen roll, för jag vann. Det är det som räknas.
Jag vann!

I framtiden ska jag lägga mer tilltro till mig Magic 8 Ball. Ska fråga om ALLT! Kommer att bli som Tärningsspelaren, fast med en Magic 8 Ball. Jag kommer att bli Magic 8 Ball-spelaren. Boken kommer att finnas i en butik nära dej inom ett år.

Jag börjar lite mjukt.

Fråga: Ska jag gå och lägga mig?
Svar: YES

Då får jag väl göra så då. Boken kommer att bli en bestseller. I can feel it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt