h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Första dagen i mitt nya liv

Publicerad 2008-09-02 23:16:49 i ,

Det var igår!

Yes, nu ska jag göra det. På riktigt! Jag ska ta upp matchen mot sladdermagen. Förra ronden var kanske ingen dundersuccé från min sida, men jag såg potentialen hos mig själv och nu tror jag på mig själv. Det vore väl ganska döfött om jag inte ens trodde på mig själv dag 2. Men de gör jag.

Jag har gjort om strategin lite nu. Denna gången ska jag ha koll på det jag äter. Dagligen ska jag ha i mig knappt 1400 kalorier och förhoppningsvis ska detta tillsammans med lite träning sakta men säkert utplåna den lilla sladdriga. Vi får se hur lång tid det tar bara.

Vet inte om mitt undermedvetna talat igen, men den här fick jag häromdagen tillsammans med en tidningsprenumeration jag har.



Börjar nästan bli lite läskigt. Är jag som hon i Medium?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt