h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Måndag = vägdag

Publicerad 2008-09-08 21:30:00 i ,

Iallafall fram tills 1 dec. Då ska jag ha nått mitt mål. Är tanken. Med risk för att behöva börja om efter julhelgen igen då man proppat i sig ett otal julbord och femtioelva Alladinaskar. Men inför julen ska jag åtminstone vara fit for fight. Då ska jag inte vara i det översta skiktet på BMI-normalen, utan snarare i den lägra halvan. Hoppas kan man ju. Jag tror. Och hoppas. Så klart!


Så när jag klev på vågen imorse blev jag minst sagt förvånad, -2,3 kg. På en vecka! Det kan ju inte stämma? Men så tog jag på mig kläder och käkade frukost, så var det bara -0,7 kg. Mer rimligt tänkte jag och gick till jobbet. Ändå nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt